piątek, 6 grudnia 2013

Ho, Ho ,Ho !

Witajcie :)

Dawno mnie nie było, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować do "tworzenia" (całkowicie nie miałam pomysłów). Oglądałam i oglądałam wszystkie śliczności na Waszych blogach, a u mnie nic...
W tym roku pierwszy raz biorę udział w wymiance Świętego Mikołaja

 
zorganizowanej przez Edytę z Kubkiem Kawy z bloga Strzępki i okruchy .
Ponieważ dzisiaj jest już ten dzień i można rozpakować prezenty, chciałam się pochwalić co dostałam od "mojego" Mikołaja:
pięknie zapakowana paczka

 a w środku same cudeńka
 trochę słodkości

moje ukochane koszyczki z papierowej wikliny

i  oczywiście wiele przydasi
 

Prawda, że cuda i cudeńka?
Ja oczywiście też udawałam Mikołaja i do swojej pary wysłałam skromne prezenciki:




Pozdrawiam Wszystkich Mikołajkowo :)

1 komentarz: