sobota, 22 lutego 2014

Dziura z bukietem

Cześć :)

Danutka z bloga Moje Cuda Cudeńka ogłosiła zabawę

Siódemkowe Wyzwania u Danutki!!!!!!!!!!!

Warunki zabawy można znaleźć TUTAJ , a pierwszym tematem jest DZIURA


Moja interpretacja tematu, to kartka z bukietem kwiatów umieszczonym w dziurze.

Temat niby łatwy, bo kto nie widział  dziury, ale ...
przy wszystkich cudach tworzonych przez Danutkę bardzo trudno jest sprostać zadaniu.
Ale zawsze trzeba próbować :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w wyzwaniu.

9 komentarzy:

  1. Widzę ,że cały czas powstają nowe dziury !! Kto by pomyślał, że tyle tych dziur wymyślimy , A Twoja super dziura !! Życzę powodzenia w głosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się wydaje że Ty z tematu wybrnęłaś znakomicie! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia i zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta karteczkowa dziura :-) Powodzenia w głosowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna fajna dziurka powodzenia w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cieszę sięże dolączyłaś do mojej siódemkowej zabawy.Powstała świetna dziura i piękna kartka.
    Życzę powodzenia podczas głosowania :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na dziurę;)
    Kartka z tą dziurą jest piękna i niepowtarzalna;)

    OdpowiedzUsuń