wtorek, 29 lipca 2014

Coś różowego

Witam,

Zapisałam się do zabawy "Cykliczne kolorki u Danutki". Pierwszym kolorem na lipiec jest różowy.
Osobiście nie jestem fanką tego koloru, ale wszelkie dodatki w niewielkiej ilości bardzo mi się podobają. Lubię różowe paznokcie, albo kolczyki, nawet czasami ubieram różową bluzeczkę. 
Jednak zdecydowanie preferuję tzw. brudny róż.
Ale przy robieniu karteczek bardzo lubię dodatki w tym kolorze.

Długo się głowiłam co też można zrobić różowego na wyzwanie u Danutki.
Bardzo chciałam dołączyć do grona artystek-kolorystek i dlatego przygotowałam ażurową czapeczkę dla dziewczynki.
Z braku modelki zrobiłam zdjęcie na pudełku po ciasteczkach. Mam nadzieję, że mimo takiej nietypowej "modelki" będzie widać jak wygląda czapeczka.
Oczywiście zglaszam ją do zabawy u Danutki


A tak wygląda czapeczka:



Życzę wszystkim artystkom-kolorystkom udanej zabawy i gorące pozdrowienia ślę :)