niedziela, 29 listopada 2015

Czekoladowy tasiemiec

Witam :)
W tym miesiącu u Danusi króluje kolor czekoladowy.
A dokładnie to kolor gorzkiej czekolady.

Lubię ten kolor, ale czekoladę wolę mleczną - haha :)
Pewnie znalazłoby się u mnie jakieś ubranie w tym kolorze i parę ozdób lub dodatków.
Ale ostatnio jakoś "ciągnie mnie" do szarości - haha :)
Przygotowałam w tym miesiącu pracę wykonaną szydełkiem.
Będzie "ozdabiała" moją łazienkę :)
Wybrałam połączenie z kolorem malinowym.


Tak wyglądał mój czekoladowy tasiemiec:

Potem dostał troszeczkę malinki










No i powstało takie mieszkanko dla rolek papieru - haha, które tak będzie się prezentować po powieszeniu na ścianie:
Na razie do zdjęcia poprosiłam moje dziecko o potrzymanie.

Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy :)
Biegnę do Stefana.

26 komentarzy:

  1. Super pomysł ,Świetny patent :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietuzinkowe mieszkanko dla papieru toaletowego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ciekawy:)
    Rolki mają mieszkanko . A najważniejsze , ze będzie widać kiedy uzupełnić zapasy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu sprytnie to sobie wymyśliłaś.Niby taka prosta rzecz a jakie ma fajne zastosowanie ,przecież w dzisiejszych czasach kupuje się te rolki całymi paczkami,więc gdzieś to w chałupie trzeba poupychać .
    A w takiej formie jest i pomysłowo,użytecznie i dekoracyjnie.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły i oryginalny pomysł! To bardzo praktyczne rozwiązanie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anusia ciesze sie , że znowu jestes z nami i nie odpuszcxzasz zabawy :-) Pomysł przedni z tymi rolkamia . Ja mam specjalny pojemnik , tubę ale i takie rozwiązanie mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale pomysłowe rozwiązanie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł Aniu a jak ciepło w tych wełenkach będą mały rolki papieru - serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł superowy,kolor prawdziwej czekolady,więc czego chcieć więcej;)
    Mnie by się takie coś przydało,bo u mnie papier idzie jak woda,a zawsze byłby pod ręką;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na szaliczek dla papieru:) Oryginalny wieszaczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sprytne ;) Pomysł świetny, jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem nieźle sobie to wykombinowałaś. Bardzo ciekawy efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie mogę, czekoladowy tasiemiec, na szary tasiemiec :) Aniu, pomysł miałaś fajny, teraz Twój dupnyj papier ma piękne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czegoż to zdolne kobitki nie wymyślą? Piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze takiego, fajne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciągle się zbieram, że by taką ozdobę uszyć, a u Cibie - taki fajny pomysł :)
    Podoba mi się praktyczność i zapewe miło się robiło na szydełko :) Jak szalik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś przymierzałam się do zrobienia takiego "wieszaka" na papier, zawsze jakoś łazienka ładniej się prezentuje. Twój tasiemiec chyba mnie zmobilizuje do roboty - ale raczej do szycia na maszynie, od szydełka chwilowo odpoczywam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. GENIALNY POMYSŁ !!! i jaki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń