poniedziałek, 21 grudnia 2015

Karteczkowo

Witam,

dzisiaj chciałam pokazać wszystkie tegoroczne karteczki, które zrobiłam i sfotografowałam.
Te, którym nie trzasnęłam fotki niestety będą cieszyły tylko obdarowanych - haha :)
To zaczynamy, uwaga - dużo zdjęć :)

















I jeszcze masowa produkcja Mikołajów :




Wszystkie karteczki poleciały już do swoich nowych właścicieli :) Nie wiem kiedy dotrą, ale myślę, że przy tej ilości to i tak nie zepsuję niespodzianki, bo nie wiadomo która do kogo poleciała - haha :)


Na szkolną Wigilię u mojego dziecka przygotowałam czekoladownik, w którym dziecko umieściło prezent wybrany przez wylosowaną osóbkę (bon upominkowy) :


 a tak wygląda w środku:


I jeszcze kilka fotek z pudełkami, które wykonałam na zamówienie kolegi z pracy. W środku piękne bombki w różnych kształtach (niestety nie moje, więc nie pokazuję):










Pozdrawiam cieplutko i Tym, którzy już tu nie dotrą przed świętami, życzę

WESOŁYCH  ŚWIĄT !!!

Pozdrawiam i cmokaski przesyłam :)

9 komentarzy:

  1. Aniu te pudełeczka mnie zachwyciły , świetny pomysł na drobny upominek dla współpracowników, chyba skorzystam na Wielkanoc , na jaja będą w sam raz . A Twoje karteczki też mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki i czekoladownik piękne, ale moją uwagę najbardziej przykuły te cudowne pudełka

    OdpowiedzUsuń
  3. no pięknie!

    Wesołości Wszelkiej!
    Spokojności Wielkiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu niezły wysyp karteczkowy.Kochana dziś dotarła jedna z nich do mnie ,ślicznie dziękuję kochana .
    Te pudełka są zarąbiste ,wyglądają kapitalnie i odświętnie
    Radosnych Świąt Aniu ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki,a pudełka zachwycające,Wesołych,ciepłych,rodzinnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6.             „„-“-“
    ¯“-      „„_„~”„“-„
           ¯“-„„~”      „~”     █
          „„-“           „~”   ███
                „„-“-“           █
                              ▓▓▓
    RADOSNYCH              ▓▓▓
     ŚWIĄT                 ▓▓▓▓
      BOŻEGO              ▓▓▓▓
       NARODZENIA        ▓▓▓▓
    ¯“-„                     ▓▓▓▓▓
             ¯“-„„            ▓▓▓▓▓▓
         /\         „„--““   ▓▓▓▓▓▓▓
        /!\     „-“-“       ▓▓▓▓▓▓▓▓
      <*-*>             ▓▓▓___▓▓▓
     <-*-*->▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    < *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ [][][] ▒▒|
    -*-*-▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    - ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
     | ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▃▅▅▃▒|

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne -wzajemnie wesołych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki cudne.w a pudeleczka wprost genialne!!wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń