poniedziałek, 21 grudnia 2015

Karteczkowo

Witam,

dzisiaj chciałam pokazać wszystkie tegoroczne karteczki, które zrobiłam i sfotografowałam.
Te, którym nie trzasnęłam fotki niestety będą cieszyły tylko obdarowanych - haha :)
To zaczynamy, uwaga - dużo zdjęć :)

















I jeszcze masowa produkcja Mikołajów :




Wszystkie karteczki poleciały już do swoich nowych właścicieli :) Nie wiem kiedy dotrą, ale myślę, że przy tej ilości to i tak nie zepsuję niespodzianki, bo nie wiadomo która do kogo poleciała - haha :)


Na szkolną Wigilię u mojego dziecka przygotowałam czekoladownik, w którym dziecko umieściło prezent wybrany przez wylosowaną osóbkę (bon upominkowy) :


 a tak wygląda w środku:


I jeszcze kilka fotek z pudełkami, które wykonałam na zamówienie kolegi z pracy. W środku piękne bombki w różnych kształtach (niestety nie moje, więc nie pokazuję):










Pozdrawiam cieplutko i Tym, którzy już tu nie dotrą przed świętami, życzę

WESOŁYCH  ŚWIĄT !!!

Pozdrawiam i cmokaski przesyłam :)