wtorek, 25 października 2016

Dziękuję Aniu

Witam,

jakoś ostatnio nie mam weny - hahaha, jakbym zawsze ją miała :)
Ale faktycznie pogoda nas nie rozpieszcza. Wstaję, jest ciemno, wracam z pracy, jest ciemno i jak tu mieć ochotę na cokolwiek, jak nawet normalnych zdjęć nie można zrobić.

W zeszłym miesiącu miałam urodziny i dostałam super prezenty i życzenia, za które raz jeszcze bardzo wszystkim dziękuję. Wędrowała też do mnie przesyłka od Ani, ale niestety Poczta jakoś nie chciała jej do mnie dostarczyć :) Mam nadzieję, że przynajmniej wróciła do nadawcy.
Ale Ania nie dała za wygraną i przysłała mi kolejną przesyłkę. Tym razem wszystko skończyło się szczęśliwie i przesyłka do mnie dotarła. Chciałam zrobić piękne zdjęcia, ale jak już wspomniałam w tych zaciemnionych warunkach nie wyszło mi najlepiej. Dlatego dopiero dzisiaj się chwalę i pokazuję co za cuda otrzymałam, bo czekałam na lepszą pogodę.

W paczuszce było mnóstwo przydasiów:
serwetki, rameczki, listki, karteczki z napisami świątecznymi, dzwoneczki, gwiazdeczki i oczywiście karteczka z życzeniami i słonikiem :)


A do tego bombastyczna bombka:


która po rozpakowaniu wygląda tak:



Prawda, że bombastyczne prezenty dostałam ?

Aneczko, bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję ! Na pewno już niedługo zobaczysz przydaśki na moich karteczkach :)

Pozdrawiam cieplutko.

9 komentarzy:

  1. Cudną paczkę dostałaś, a poczta lubi " zaskakiwać"
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent dostałaś Aniu. A na temat poczty to ja już się wypowiadać nie będę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Aniu że przesyłka dotarła szczęśliwie. Niestety po pierwszej ślad wszelaki zaginął , do mnie niestety nie wróciła. Mam nadzieję że wycinanki sie przydadza a bombka będzie pasować kolorystycznie do świątecznego wystroju.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Pięknie Ania zadbała o Anię, Prezenciki Wspaniałe , a ta Bombka jest Przeurocza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną paczuszkę dostałaś od Ani! czekamy na ich zastosowanie! a bombeczka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wspaniała paczuszka, teraz na pewno wena będzie szaleć.
    Buziaki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombasy :) Super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń