sobota, 28 stycznia 2017

Styczniowe szarości.

Witajcie,

dzisiaj przybywam z moją pracą na zabawę u Danusi "Diabelskie szarości".


Kolor szary bardzo lubię w różnych jego odcieniach i z różnymi dodatkami, Mam wiele szarych ubrań, sporo biżuterii, a nawet jakieś elementy w wyposażeniu się trafią :)

Praca wyszła dosyć skromnie, ale jak zwykle plany były inne, a życie je zweryfikowało po swojemu :)

Pozazdrościłam Danusi, jak pięknie wykorzystuje tapetę do robienia karteczek i postanowiłam też coś takiego zrobić :)
Wybrałam wariant z dodatkiem koloru czerwonego i powstała taka sobie karteczka.
Jest to mój debiut w skręcaniu papierków i pierwszy kwiatek zrobiony metodą quillingu.





I jeszcze kwiatek w zbliżeniu


Może to nie mistrzostwo świata, ale jak na pierwszy raz, to nawet jestem zadowolona.

Mam nadzieję, że Stefanowi się spodoba, a szefowa zaakceptuje takie szarości :)
Pozdrawiam cieplutko i do zaś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz