wtorek, 30 stycznia 2018

Trzy karteczki

Witam,

ja oczywiście jak zwykle na ostatnią chwilę, chociaż pomysł na karteczki był już wcześniej.
No i też jak zwykle karteczki przygotowane z wykorzystaniem "starych" kartek, czyli znowu recykling.

W tym miesiącu zabawa u Ani - Kartki przez cały rok to:





Przygotowałam (jak to było w zeszłym roku) trzy karteczki. Bardzo mi się podobało, gdy przed świętami było ich prawie tyle co potrzeba.

Pierwsza na Boże narodzenie -  zielony, kościółek, fioletowy (może też być - choinka, zielony i sznurek)


Druga na Wielkanoc - pisanka, kościółek, owal - tutaj wyszło mi tak trochę inaczej, bo kościółek od środka, pisanka taka z barankiem, bo pstre mi jakoś nie pasowały do kolorystyki kartki i owal to obraz w kościółku.


Trzecia okolicznościowa - nitka sznurek, owal, kwiat roślina


I na koniec oczywiście wszystkie karteczki razem


Na dzisiaj to wszystko, biegnę do żabolka i do następnego napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz