sobota, 20 kwietnia 2019

Najlepsze życzenia wielkanocne !

Dawno mnie tu nie btyło, ale chyba czas na świąteczne sprzątania i zamiatanie tych wszystkich pajęczyn, które tutaj narosły - haha :)

Bardzo dziękuję Wszystkim za piękne karteczki i życzenia świąteczne, sprawiły mi one bardzo wielką radość (że jeszcze ktoś o mnie pamięta).

Kiedyś, dawno temu znalazłam kursik na zajączka z kwadratu. TUTAJ

Oczywiście musiałam spróbować i wyszło mi takie cóś:




Może to nie jakieś cudo, ale nadaje się do przesłania życzeń

Spokojnych, 
      rodzinnych 
                Świąt Wielkanocnych
i oczywiście dużo zdrówka

Wszystkim, którzy tu zaglądają !!!

Wesołego Alleluja !

8 komentarzy:

  1. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne cuś Ci Aniu wyszło :)
    Wesołych świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zajączek.:) Nie mam takich umiejętności jak Ty Aniu, ale dla mnie to prawdziwe cudo. Radosnego Alleluja, dużo zdrówka i spokoju.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zajączek, Aniu.
    Zajrzyj na pocztę, wysłałam do Ciebie maila.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek przecudny! Pozdrawiam, będę wpadać tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń