sobota, 12 października 2019

Znowu trochę zaległości

Witajcie :)

u mnie w pracy ostatnio przybywa nowych obywateli :)
Z tego tytułu mamusie zostają obdarowywane prezencikami, aby im się pociechy dobrze chowały i żeby miały pamiątkę od współpracowników.

Pierwszy był Oliwier, który dostał:
metryczkę:




kocyk do wózka (wykonany na szydełku moimi łapkami)





tak wyglądało, jak  Oliwier dostał kocyk,


a tak wygląda dzisiaj



wózek zrobiony z pampersów, wykonany łapkami mojej koleżanki z pracy



była też karteczka z naszymi podpisami :)




Oprócz tego, gdy poszłam na pierwszą wizytę, to oczywiście nie mogło zabraknąć drobnych upominków.
Dla Oliwiera był śliniaczek (do kompletu z kocykiem),




a dla całej rodzinki album, który wykonała Małgosia i można go dokładnie zobaczyć TU.

Na dzisiaj tyle, ale zaległości mam więcej i pewnie kiedyś uda mi się nadrobić moje braki na blogu - haha :)

Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze czasem tu zaglądają i dziękuję za każde słówko, które tu zostawiacie :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne prace Aniu, a kocyk najpiękniejszy.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu super rzeczy nam pokazałaś, dzidzia urocza a najpiekniejszy jet ten kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! a kocyk będzie służył jeszcze przez kolejne lata:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudna ta metryczka i świetny kocyk . Widać jeszcze troszkę posłuży.
    O wózku z pampersów słyszę po raz pierwszy i koniecznie muszę zgłębić wiedzę .
    A swoją drogą przystojniak z Tego Oliwierka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kocyk jest śliczny i widać, że dobrze służy :).

    Super niespodziankę zrobiłyście koleżance :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak z Oliwiera, Aniu. Wspaniale go obdarowałyście, a ja się cieszę, że mogłam dorzucić swoje "trzy grosze":)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. miły gest i wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kocyk i śliniaczek do tego :)
    Zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne prezenty, mój synek to chyba jest w wieku tego uroczego modela☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty dla malucha i jego rodziny!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kocyk, rośnie wraz z Oliwerkiem. :) Podziwiam talent koleżanki i wózek z pampersów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudne, idealne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń