czwartek, 26 marca 2020

Poduchy

Witajcie,

wszyscy teraz więcej przebywamy w domu, dla niektórych jest to czas wolny (prawie jak urlop). Ja też jestem w domu, ale pracuję, więc jedyną zmianą jest to, że nie jeżdżę do biura :) Jest inaczej, ale można się przyzwyczaić.
Mam nadzieję, że nie potrwa to bardzo długo.

Dlatego wcale nie mam tak dużo więcej czasu, tylko tą godzinkę, co normalnie zajmuje mi przejazd do i z pracy :)

Ale dzisiaj chciałam pokazać jakie zrobiłam poduchy, które już mają swoich nowych właścicieli i mam nadzieję dobrze im służą.








Zdjęcia może nie najlepsze, ale poduchy już podarowane i lepszych nie będzie :)

Pozdrawiam Wszystkich tuzaglądaczy, przesyłam dużo uśmiechu i życzę wytrwałości w tym trudnym okresie :)
Trzymajcie się, Pa !

13 komentarzy:

  1. Aniu, świetne są te poduchy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu świetne są i pozwalają wykorzystać resztki włóczek. Na pewno cieszą obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, takie "puchate" i mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Chciałabym mieć taką u siebie... Bardzo podoba mi się również rozwiązanie z guzikiem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i kolorki takie sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają niezwykle przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Wyglądają na milutkie i na pewno są doskonałą dekoracją kanapy 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń