czwartek, 8 lipca 2021

Szczęście uśmiechnęło się do mnie :)

 i zostałam wylosowana w zabawie karteczkowej u Ani.

Co kwartał jedna z uczestniczek dostaje od Ani nagrodę za wspólną zabawę i za drugi kwartał tego roku ja zostałam wylosowana :)

A teraz się chwalę, jakie cudeńka dostałam:


Cały prezent to piekne papiery, nożyczki, buteleczka na soczek, tekturki, nalepki, wstążeczki, półperełki i wycinanki z wykrojników:


w tych ślicznych kopertach były kolejne super przydasie :)


w tym pięknym pudełeczku również znalazłam mnóstwo przydasiów :)


a w kolejnym pudełeczku takie super podstawki:


Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za cały super prezent.

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Aniu cieszę się, że przesyłka bezpiecznie dotarła i że jesteś z niej zadowolona. Mam nadzieję, że te drobiazgi przydadzą Ci się do Twoich kartek. Raz jeszcze dziękuję za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aniu i życzę miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, serdecznie gratuluję tak pięknego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję CIi Aniu, świetny upominek :)

    OdpowiedzUsuń