wtorek, 16 listopada 2021

Dziękuję

 Wszystkim za pamięć,

jak zwykle przepraszam za opóźnienie

i bardzo się cieszę z każdego dowodu sympatii.

Już dawno dostałam życzenia urodzinowe i karteczki

od Basi:



od Ani:



Chciałam się przy okazji pochwalić, że wygrałam licytację u Ani i mam piękną chustę. Oczywiście Ania miała mi przesłać tylko obiekt licytacji, ale ...

dostałam takie cudeńka:

karteczkę


piękny medalion



dwa bloczki z papierami


no i oczywiście tą piękną chustę



Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Pozdrawiam i do następnego :)

3 komentarze:

  1. Aniu cieszę się, że z przesyłki jesteś zadowolona i mam nadzieję, że wykorzystasz , a i cieszę się ze chusta trafiła właśnie do Ciebie. Niech Cię dobrze grzeje w chłodne dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe i cieszę się, że takie piękności dostałaś. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Gdzie kupujesz wszystkie papiernicze akcesoria do kartek? Masz ulubiony sklep online?

    OdpowiedzUsuń