niedziela, 31 lipca 2022

Karteczki na lipiec

 

Witam wszystkich w połowie wakacji :)

Dziś już kończy się lipiec, więc spieszę pokazać moje karteczki na zabawę u Ani.

W tym miesiącu pracujemy z takimi mapkami


A teraz już moje karteczki,
- do mapki lewej:

- do mapki prawej:

I oczywiście obie karteczki razem:


A ponieważ w lipcu obchodzę imieniny, to chciałam bardzo, bardzo podziękować wszystkim, którzy o mnie pamiętali :)
Dziękuję za życzenia i pochwalę się jakie piękne karteczki dostałam:






Jeszcze raz dziękuję i do napisania następnym razem :)

3 komentarze:

  1. Aniu serdecznie dziękuję za kolejne piękne karteczki do mojej galerii . Bardzo fajnie Ci wyszły!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo ładne karteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo ładne karteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń