czwartek, 1 grudnia 2022

Coś starego, dawno zrobionego

 Witam,

dzisiaj będzie kolejny post z zaległościami :)

Już mi się wydawało, że nadrobiłam moje zaległości w pokazywaniu, ale jeszcze znalazłam zdjęcia prac, których nie pokazywałam. To niniejszym to czynię.

Na obronę pracy magisterskiej taka skromna karteczka:



i siatka(kwadraciak) w prezencie



Karteczka w pudełku na ślub:






Na dzisiaj tylko tyle, jak jeszcze coś znajdę, to oczywiście przybiegnę pokazać :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego !

4 komentarze:

  1. Aniu nie ma to jak grzebać w komputerze, ja to mam wiele takich prac i trzymam je w jednym folderza, dzięki temu wiem co było już publikowane!!
    Karteczki super a i torba niczego sobie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, super karteczki, że już nie wspomnę o torbie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Aniu:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń