poniedziałek, 27 lutego 2023

Nowy stary ...

 fotel :)

Dzisiaj pokażę mój wysłużony fotel. 


Ma swoje lata, a teraz dodatkowo przez pracę zdalną dostał za swoje :)

W związku z tym przygotowałam

taki duży kawałek




i dwa takie małe


potem trochę pomachałam igłą i ... ta dam




mam "nowy" fotel :)

A właściwie to mam stary fotel tylko pięknie ubrany.

Ubranko oczywiście zrobione ściegiem mech z włóczki Himalaya Snow szydełkiem 7 mm.

Takie ubranko zgłaszam na zabawę u Reni


I na dzisiaj to wszystko, do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Fajnie Aniu zrobiłaś nowy fotel ze starego !! Świetne ubranko, a i tą włóczkę lubię no i to szydełko 7 mm , chyba szybko przybywało !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranko. Masz teraz Aniu niepowtarzalny fotel, który dostał drugie życie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i fajnie😁 uwielbiam takie prace i recykling. Tym bardziej jak jest coś ulubionego trudno się go pozbyć a tak posłuży Ci Aniu jeszcze kilka dobrych lat. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie je sobie przystroiłaś. Super się teraz prezentuje i na pewni jest Ci na nim bardziej miękko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna metamorfoza fotela, super pomysł.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. REwelacyjne ubranko na fotel. Odświeżony i bardzo efektownie wygląda. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Dzięki za pomysł! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń