piątek, 30 czerwca 2023

Testowanie

 Witam,

dzisiaj kolejna piękna chusta wg przepisu Reni - Ananke.

Tam też można poczytać więcej na temat nabycia wzoru,

bo jest wystawiony na allegro charytatywni - TU.

Moja jest zrobiona z 

Gazzal Baby Cotton kolor liliowy,

waga motka 50 g (165m).

Robiłam na drutach 4,5

wymiary chusty 240/120 cm

waga 383 g

A teraz trochę zdjęć:



Bardzo dziękuję za możliwość wykonania tej pięknej chusty.

Być może jeszcze kiedyś spróbuję potestować kolejne cudeńko :)

Na dzisiaj to wszystko, do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Przeslicznie wyszła, podziwiam .Taka zdolna to nie jestem, gubię się w ażurach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta Aniu, śliczny wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziękuje za kolejny test :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cudeńko, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i wielka ta chusta, a wzór do zakochania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci te testy wychodzą i spora ta chusta wyszła, czytałam już o tym u Reni. Ja się jakoś za druty nie umiem zabrać pewnie jak się w końcu zmobilizuję to wsiąknę na dobre!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest to niesamowite zrobić coś takiego

    OdpowiedzUsuń