czwartek, 21 grudnia 2023

Prezentów ciąg dalszy

 Jakiś czas temu przygotowałam kocyk i poduszkę dla kilkuletniej córeczki mojej koleżanki z pracy.

Okazało się, że jedna poduszka to za mało, bo mama nie ma na czym leżeć przy wspólnej zabawie.

Dlatego powstały dwie kolejne poduchy dla mamy i taty, aby rodzinka mogła wspólnie "leżakować".




Ale nie mogłam nie dodać nic dla małej dziewczynki, więc powstały takie skromne koraliki




zapakowane w taką mini torebeczkę




Oczywiście całość była prezentem od Mikołaja, zapakowana w taki woreczek :)



Inna moja koleżanka spodziewa się dziecka, przygotowałam więc dla niej taką karteczkę:




I na dzis to wszystko, do następnego :)

4 komentarze:

  1. Aniu, dla Ciebie i Twoich najbliższych zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia 🌲❄️🎄Renia z To co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, Aneczko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne prezenty, a karteczka przeurocza :) Wszystkiego dobrego Aniu na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń