wtorek, 29 października 2013

Koniec lenistwa ...

Witajcie,
dzisiaj jest ostatni dzień mojego dłuugiego zwolnienia. Jutro wracam do pracy, gdzie nie było mnie dwa i pół miesiąca. Na "powitanie" przygotowałam małe prezenciki dla moich współpracowników


Każde pudełeczko zawiera w środku małego cukieraska :)

Jeszcze pochwalę się prezentem jaki przygotowałam w związku z zabawą "Prezent na urodziny" u MARTY.
Prezent poleciał do Basi, wiem, że dotarł, więc mogę go pokazać


Cieplutko pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Idę się szykować do pracy :)

8 komentarzy:

  1. śliczny prezent dostałam dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Śliczny prezent dostałaś:) I fantastyczne są maleńkie słodkości:) Świetny pomysł:) Z pewnością każdego ucieszy taki pyszny drobiazg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, do tego taka ilośc, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, ale się napracowałaś dziewczyno :D Cieszę się, że już do zdrowia wracasz :) Pozdrowienia z deszczowego Berlina!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczka i prezenty przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz:) Pudełeczka przecudne i bardzo dobry pomysł :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com
    A Candy rewelacyjne! Pozazdrościć takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te prezenciki, bardzo pomysłowe. Zapewne współpracownicy byli bardzo zaskoczeni i szczęśliwi i z powrotu i z prezencików :)

    OdpowiedzUsuń