piątek, 29 sierpnia 2014

Sierpień - kolor czarny

Witam,

ja oczywiście jak zwykle na ostatnią chwilę :)
Na blogu Danusi nowa zabawa w kolory.
Wszystkie chętne artystki-kolorystki zapraszam do zabawy TUTAJ.
Kolorem na sierpień był czarny, ale żeby było ciekawiej Danusia wymyśliła trzy różne zestawy kolorystyczne, oczywiście z czarnym w roli głównej.
Myślałam i myślałam i ... no w końcu udało mi się popełnić jakąś pracę.
Pasuje do kolorku zebry - czarno-białe.

Może nie jest to dokładnie pół na pół bieli i czerni, ale tak wyszło.

No i oczywiście jak zwykle zdjęcie nie jest najlepsze, ale fotograf ze mnie żaden.
Obrazek jest za szybką, a ja (trąba jedna) jak robiłam zdjęcie, byłam w różowej bluzeczce. I oczywiście różowe odbija się w szybce. Mam nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje :)

Na zakończenie parę słów na temat koloru czarnego.
Uwielbiam wszelkie dodatki w tym kolorze. Bardzo często chodzę w czarnych butach i mam czarną torebkę, bo "pasują do wszystkiego". Tak naprawdę to powinnam się cała ubierać tylko na czarno, a najlepiej dwa razy czarno, bo podobno "czarny wyszczupla" haha. Ale tak się nie ubieram, bo nie jestem smutasem, a chodzenie codziennie tak samo ubraną jest nudne :)

Pozdrawiam niestety deszczowo, ale to może dobrze, bo grzybki urosną :)