niedziela, 31 sierpnia 2014

Jak ładnie wręczyć pieniądze...

Witajcie :)

Na początku chciałam się pochwalić, że dostałam wyróżnienie od Danusi.
Jak pewnie wiecie brałam udział w Wyzwaniach siódemkowych u Danusi.
Zabawa dobiegła końca, a ja uplasowałam się na zaszczytnym piątym miejscu.
Byłam też jedną z siedmiu osób,które uczestniczyły we wszystkich wyzwaniach:)
Chciałabym podziękować Danusi, za zorganizowanie tej wspaniałej zabawy, pogratulować wygranym i wyróżnionym, no i podziękować wszystkim uczestniczkom, bo dzięki nim zabawa była taka wspaniała i poznałam wiele sympatycznych i mega kreatywnych osóbek :)
A teraz moja nagroda od Danusi:


A wracając do tematu tego posta...
nie wiem czy to będzie tak ładnie, ale przygotowałam karteczkę z kieszonką na pieniążki i drugą kieszonką na karteczkę z podziękowaniami, lub życzeniami.
Taka jest w środku:

A tak wygląda na wierzchu:

Witam nowe obserwatorki, bardzo dziękuję za sympatyczne komentarze i pozdrawiam jeszcze niedzielnie, życząc wszystkim udanego tygodnia :)

9 komentarzy:

  1. Aniu gratuluje 5 miejsca i witam w gronie siedmiu siudemeczke które sie nie poddały ani razu !!!!
    A karteczka jak najbardziej trafiona , zawsze problem z ta kasa gdzie ja wsadzić. Ja w mojej karteczce na chrzest tez zrobiłam taka kieszonkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i gratuluje 5 miejsca i zmierzenia się ze wszystkimi wyzwaniami

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i fajny pomysł z tą kieszonką bo nie we wszystkich taka jest:) No i gratuluję 5 miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję miejsca i podziwiam karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że taka kartka może być. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję miejsca i bannerka, a kartka jest sympatyczna- bardzo ładny sposób na prezent pieniężny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia. A pomysł na umieszczenie pieniędzy dobry - bardzo ładny sposób na ich wręczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Ładnie tu u Ciebie, pooglądałam i .. zostaję.
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń