niedziela, 7 września 2014

Czerwono - na cykliczne kolorki u Danutki

Witam,

w tym miesiącu u Danusi króluje kolor czerwony TUTAJ.


Za to na wielu blogach zaczynają pojawiać się kartki świąteczne. Ja wiem, że to o wiele za wcześnie, ale łącząc jedno i drugie ...
W zeszłym roku, w październiku Danusia pokazała swoje piórkowe choinki. Pytałam ją wtedy, czy mogę się zainspirować i dostałam pozwolenie. Nie wyrobiłam się czasowo na święta, ale za to teraz przyszedł czas na moją pierwszą próbę stworzenia takiej choineczki.
Ponieważ posiadam tylko piórka czerwone, to wspaniale się wpasowałam z kolorkiem wrześniowym.
A oto i moja choineczka - połączenie czerwieni i złota:


Gwiazdeczka na czubku zrobiona własnoręcznie ze złotej wstążki do kwiatków.

A teraz kilka słów o czerwonym:
- lubię ten kolor na  moich paznokciach,
- mam kilka sweterków w tym kolorze
- kiedyś miałam czerwoną torebkę,
- lubię czerwoną biżuterię,
- podobają mi się czerwone samochody,
- kiedyś miałam w pokoju tapetę w wielkie, czerwone kwiaty.

Ogólnie lubię ten kolor, ale raczej jako dodatek, lub uzupełnienie, a nie podstawę.

To chyba dzisiaj tyle, dziękuję za odwiedziny, komentarze i powiększające się grono obserwatorów.
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i każdy znajdzie coś dla siebie :)

Pozdrawiam jeszcze niedzielnie :)