czwartek, 9 października 2014

Dzień nauczyciela

Witam,

już niedługo święto nauczycieli, a właściwie Święto Edukacji Narodowej.
W związku z tym przygotowałam stosowne karteczki.
W zeszłym roku widziałam u kogoś świetnie karteczki w kształcie ołówka, lub kredki.
Bardzo mi się podobały i teraz próbowałam odnaleźć je w czeluściach internetu, ale niestety nie udało mi się. Dlatego niestety nie podam źródła mojej inspiracji.
A moje karteczki wyglądają tak:



Digi stemple od Novinki.

Pozdrawiam cieplutko :)



14 komentarzy:

  1. Ale super, piękne Ci ANiu wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu karteczki są pięknie wykonane ,subtelne i pełne uroku:) Świetny pomysł na karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł. Fajnie wyglądają i myślę, ze przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich kartek to Panie chyba jeszcze nie dostały, świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ świetny pomysł z karteczkami ołówkami:) Super je wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, karteczki fantastyczne, super pomysł na kredki :) Pozdrawiam
    Ps. trafiłam na Twojego bloga od Basi za "świata według Basi"

    OdpowiedzUsuń