środa, 29 lipca 2015

Też jestem artystką-kolorystką

Witam,

wszystkie artystki-kolorystki :)
Nie opuściłam żadnego miesiąca w zabawie u Danutki. Przez cały rok z miesiąca na miesiąc niecierpliwie wypatrywałam jakiż to kolor pojawi się tym razem. Jak teraz przeglądam co "wymodziłam" przez ten rok, to dochodzę do wniosku, że właściwie każdy kolor w jakiś sposób mi się podoba i z każdym mam coś wspólnego - haha :)
Niestety nie przygotowałam pięknego kolażu moich dotychczasowych prac, bo po prostu nie umiem robić kolaży. Ale jak się nauczę, to może jeszcze uzupełnię :)
Tym razem do wyboru były wszystkie kolory dotychczas przypisane i można sobie wybrać dowolny.
Ja wybrałam zielony, ale nie pytajcie dlaczego. Po prostu tak wyszło.
W tym miesiącu powstała serwetka wykonana haftem richelieu,



zbliżenie na wzorek:

Mam nadzieję, że Stefanowi się spodoba :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Dziecko mi pomogło i zrobiliśmy mały kolaż z moich dotychczasowych kolorowych prac:
Obraz w treści 1

Może nie jest jeszcze doskonały, ale pokazuje co też zmalowałam przez ten cały rok.

26 komentarzy:

  1. Anusiu, świetna serwetka. Stefan przełknie ją z apetytem, bo zielony, to jego kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Aniu ale mnie zaskoczyłać !! ta serwetka jest przepiękna , oststnio mam zakrętke na punkcie haftów wszelakich a le richeleu jeszcze nie próbowałam A Twoja mi sie bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest cudna, wykonana bardzo dokladnie :) podziwiam bo ja kiedys próbowałam zrobic serwetkę i mi się nie udalo :) praca przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci :) Piekny taki kolorowy richelieu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki haft to dla mnie ciemna dziura,śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu gratuluję Ci ,że wytrwałaś przez cały rok w zabawie i ze mną haha:)
    Kochana śliczna ta serwetka ,nie przypuszczałam ,że pokażesz coś tak fajnego na rocznicowe rozdanie,super.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, bardzo mi się podoba :) Podziwiam za cierpliwość do takich haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna serweta, ma wiele uroku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna serwetka, kiedyś dawno temu również taką zrobiłam, mam do takich robótek sentyment wielki. Brawo Aniu. Podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany Aniu Ty potrafisz haftować tą technikę? Super, serwetka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serweta, piękny haft w Twoim, Aniu wykonaniu. Dopracowana do ostatniego szczegółu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, podziwiam Twoje zdolności:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna serweta - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serwetka Aniu, haft wygląda uroczo!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu piękna serwetka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Znam wzorek, nie raz sie go haftowało :) Prześliczna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pomysłu, jakże dziś mało jest haftu richelieu.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś dawno, dawno temu uczyłam się haftu Richelieu, ale nic z tego nie zostało. Fajnie że Ty prezentujesz taką pracę, niesamowita jest. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie!
    kiedyś coś nawet wydziergałam w tej technice, ale wielkość pracy tak mnie zmęczyła, że była pierwszą i ostatnią ;-D

    OdpowiedzUsuń