czwartek, 6 sierpnia 2015

Brzoskwiniowa kartka

Witam,

przede wszystkim artystki kolorystki :)
Przy rocznym podsumowaniu zabawy w kolorki uświadomiłam sobie, że na żadne wyzwanie nie przygotowałam kartki.
A wydawało mi się, że to właśnie karteczek robię najwięcej.
Ale teraz już naprawiam swój "błąd" i pokazuję brzoskwiniową karteczkę przygotowaną dla koleżanki, która właśnie zmieniła pracę i się z nami pożegnała.

Banerek zabawy:


Oczywiście zdjęcia robione o północy i na ostatnią chwilę, więc są jakie są.
Już nie poprawię, bo karteczka już dana.




Jak widać w zależności od kąta robienia zdjęć kolorki się trochę różnią :(

Kolor brzoskwiniowy ... hmmm. Nigdy się nie zastanawiałam. Lubię na pewno, ale czy mam coś akurat w tym kolorze? No sama nie wiem, pewnie tak, tylko nie określam go mianem brzoskwiniowego - haha :)

Jeśli chodzi o część jadalną, to się jeszcze zastanawiam - haha :)

Ponieważ zgodnie ze zmianami w regulaminie, można wystawiać prace także na inne wyzwania, to moją karteczkę zgłaszam na wyzwanie Monochromatycznie w Skarbnicy pomysłów



Pozdrawiam z upalnego Szczecina :)