sobota, 20 sierpnia 2016

Sierpniowe lody :)

Witam :)

Lato nas nie rozpieszcza, ale lody można jeść zawsze :)
A jeszcze takie lody


Kolejny miesiąc z zabawą u Danusi w cykliczne kolorki. Podobnie jak w lipcu prace przygotowujemy w kolorkach lodowych.
W tym miesiącu wybrałam wszystkie kolorki i moja praca jest sześcio-kolorowa, choć niekoniecznie lodowa. Dzisiaj coś przydatnego, czyli łapki do trzymania gorących garnków.
Sesja zdjęciowa odbywała się w ogródku w piękny słoneczny dzień, łapki wskoczyły na choinkę.
Oczywiście nie wszystkie zdjęcia są udane, bo ja gapa zrobiłam cień przy "zdejmowaniu" modelek.
A teraz już reklamowana sesja zdjęciowa:




Myślę, że mimo mojego cienia na jednej z fotek da się zauważyć wszystkie kolory : czekoladowy, pistacjowy, malinowy, śmietankowy, morelowy i waniliowy.

Na dzisiaj to wszystko, biegnę do Stefana i do następnego napisania :)