sobota, 20 sierpnia 2016

Sierpniowe lody :)

Witam :)

Lato nas nie rozpieszcza, ale lody można jeść zawsze :)
A jeszcze takie lody


Kolejny miesiąc z zabawą u Danusi w cykliczne kolorki. Podobnie jak w lipcu prace przygotowujemy w kolorkach lodowych.
W tym miesiącu wybrałam wszystkie kolorki i moja praca jest sześcio-kolorowa, choć niekoniecznie lodowa. Dzisiaj coś przydatnego, czyli łapki do trzymania gorących garnków.
Sesja zdjęciowa odbywała się w ogródku w piękny słoneczny dzień, łapki wskoczyły na choinkę.
Oczywiście nie wszystkie zdjęcia są udane, bo ja gapa zrobiłam cień przy "zdejmowaniu" modelek.
A teraz już reklamowana sesja zdjęciowa:




Myślę, że mimo mojego cienia na jednej z fotek da się zauważyć wszystkie kolory : czekoladowy, pistacjowy, malinowy, śmietankowy, morelowy i waniliowy.

Na dzisiaj to wszystko, biegnę do Stefana i do następnego napisania :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te łapki Aniu. Wyglądają trochę jak kolorowe choineczki.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu łapki wyszły śliczne:)
    Idealnie wpasowane w zadanie 💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz "łapiszonki" do garnków :) Fajnie Ci one Aniu wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Piękne kolorowe łapki,zrobiłaś kolorki pięknie dobrałaś, sa cudowne, Aż szkoda takich ładnych do garnków - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, bardzo fajne te łapki. Nie dość, ze praktyczne, to jeszcze bardzo ładne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne!! Kształt mi się podoba bardzo, kolorystyka również, ależ by to u mnie super pasowało do wystroju.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają i z pewnością sa przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne łapki, będą pasować do wielu kolorków kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj! Takie łapki to zawsze się przydają i nigdy ich za wiele w kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kolorowe:) Będę wspaniałym wspomnieniem lata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko! ale się musiałaś nadłubać! :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne łapki! Oj przydałyby mi się bardzo, bo swoje przypaliłam. Ale chyba nam wszystkim to się zdarza:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne łapki i zawsze bardzo przydatne i pomocne:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te łapki - nie dość, że w łądnych kolorach, to jeszcze niesamowicie pożyteczne. I bardzo fajny mają kształt - zawsze widziałam kwadratowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądąają te łapki na tle zieleni, mogą stanowić ogrodową dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łapki ślicznie wyszły, powiem, że ja bym takie miała tylko do ozdoby kuchni, bo szkoda by je używać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorowe łapki będą zdobiły Twoją kuchnię:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu świetne i jakie pożyteczne takie rękawice do gorących garów.A jak tak często się oparzam ,niby mam silikonowe ale zawsze zapomnę założyć a potem już po ptakach .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń