sobota, 6 sierpnia 2016

Zaległości

Witam,

dzisiaj nadrabiam zaległości - haha :) Uwaga, będzie tasiemiec.
Zaległości w pokazywaniu, a nie w tworzeniu.
Na początek piękne karteczki jakie dostałam od Was na imieniny. Z wszystkie życzenia bardzo dziękuję, sprawiły mi wielką radość i przyjemność.

- od Basi oczywiście w moim ulubionym fioletowym kolorze


- od Lidki


a w środku był jeszcze dodatek, śliczny szydełkowy kwiatek

- od Krysi


Także z okazji imienin na blogu u Małgosi było losowanie, kto otrzyma piękny motylkowy album.
Tą szczęściarą jestem ja i oto piękny albumik jaki dostałam i oczywiście mnóstwo przydasi przy okazji. Małgosiu, bardzo, bardzo Ci dziękuję :)




Małgosia pokazała też jak się taki album robi. Można podpatrzeć TU i TU.
Przykładowy album z kursiku został pięknie ozdobiony i to właśnie jest ten, który dostałam.
Dokładnie jak wygląda można zobaczyć TUTAJ.

Teraz karteczki z wymianki u Lidzi "Nietypowe święta":
- dzień spadającego liścia
   wysłałam
dostałam

- europejski dzień ptaków
    wysłałam
dostałam

A na koniec, jak jeszcze się nie znudziliście - haha, troszkę bransoletek, które popełniłam w międzyczasie :)






Ta bordowa miała być na kolorek buraczkowy, ale oczywiście nie zdążyła się zrobić - haha.
Ale teraz już jest i mogę pokazać :)



Troszkę dużo zdjęć wyszło, ale za to nadrobiłam też trochę zaległości w prezentowaniu moich robótek.
Pozdrawiam cieplutko, do zaś :)

7 komentarzy:

  1. Aniu! Nie wiedziałam że Ty też lubisz kolor fioletowy :-) Karteczki śliczne dostałaś - A Album Cudowny Bransoletki Wszystkie cudowne ale zauroczyła mnie ta fioletowa - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, karteczki piękne, aż miło popatrzeć na taki zbiorek. A te bransoletki są przeurocze.
    No i cieszę się, ze album Ci się podoba:)
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki i bransoletki zrobias cudny album i kartki dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ale śliczne karteczki dostałaś, a o Gosi to już nawet nie wspomnę. Serce przeogromne, ta dziewczyna nas wszystkich tak pięknie obdarowuje :) No i gratuluje wygrania tak ślicznego albumu.
    Aniu, a bransoletki są fantastyczne, ta pierwsza powaliła mnie normalnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matulu Aniu ale długaśny pościk dzisiaj i jak dużo zdjęć i jak dużo prac !! Nie wiem co podziwiać najpierw. Chyba najbardziej spodobały mi się Twoje bransoletki.. i jedna z nich jest moja !! Dziękuję raz jeszcze. Przepiękne są wszystkie.
    Gratuluje również fajnych karteczek jakie dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kochana piękności dostałaś:)
    A bransoletki mega bardzo mi się podobają, nawet nie śmiem wybierać💐 która ładniejsza👏
    Pozdrawiam i miłej słonecznej niedzieli Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń