środa, 28 września 2016

Kartki przez cały rok u Ani

Witam,

miesiąc się kończy, więc trzeba nadgonić i odrobić wszystkie zaległości.
Dzisiaj rzutem na taśmę pokazuję moje karteczki na wrzesień u Ani.



Zgodnie z wytycznymi i delikatnymi sugestiami Aneczki powstały takie sobie karteczki.

1, Renifer, łoś, jelonek

- z haftem krzyżykowym

- z haftem matematycznym (dodałam tylko ruchome oczka)

- z grafiką od Gosi

2. Zając z jajem

- i znowu grafika od Gosi



3. Koronka ( u mnie papierowa)


I jeszcze wszystkie razem:



Na dzisiaj to wszystko. Lecę zapisać się na listę u Ani.

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Aniu strasznie się cieszę, że zrobiłaś wszystkie rogate stwory . Cudne karteczki powstały, zresztą podobają mi się wszystkie bez wyjątku. Dziękuję pięknie za udział w zabawie, zapraszam w sobotę po nowe tematy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, rogacze rządzą:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszywane szczegolnie mi sie podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wesolutkie są te swiąteczne kartki, a a ta z koronką cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można powiedzieć,że łosi u Ciebie dostatek,a co jeden to ładniejszy,pozostałe kartki też są śliczne,szczególnie ta z koronką,bardzo delikatna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, świetne kartki, a trzy okazy rogacizny podobają mi się najbardziej.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Wszystkie karteczki są śliczniutkie ale ta z koronką zauroczyła mnie jest cudowna - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu rogacze Ci swietnie wyszły,zresztą wszystkie kartki są piękniutkie .
    POzdrawiam ciepluśko ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczki superasne. Rogacze rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftowane reniferki przecudne i ta koronkowa kartka bardzo elegancka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu śliczne karteczki:) Wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, Aniu!
    Zachwyciła mnie ta z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te ruchome oczka, w oryginale są koraliki. Kartki piękne zrobiłaś, jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu super wyszły Ci rogate kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te Twoje karteczki, zwłaszcza te z haftami - rewelacja. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń