wtorek, 29 listopada 2016

Mój dębowiaczek

Witam,

jak się pewnie wszyscy domyślają dzisiaj przybywam z moją pracą na super zabawę u Danusi
w Cykliczne kolorki. W listopadzie bawimy się brązami pod nazwą dębowiaczki


Bardzo lubię wszelkie odcienie brązu, mam wiele ubrań i biżuterii w tym kolorze.
Tym razem przygotowałam sznurkowy koszyk, ale mój jest wykonany z włóczki.
Całość wykonana jest z jednego koloru brązu, ale łączona jest z jedną nitką innych brązów.
Całość wygląda tak:






Zdjęcia oczywiście robione po ciemnicy, więc niekoniecznie oddają moje brązy. Wstawiłam te z lampą i te bez lampy, bo właściwie kolorki należy wypośrodkować - hahaha :))

Ale to nie wszystko, bo jedną z reguł w tym miesiącu było połączenie dębowiaczków ze złotem i dlatego mój koszyczek dostał ozdobę w postaci złotej wstążki i kokardki. I taką wersję zapisuję do zabawy:



Na dzisiaj to wszystko. Lecę do Stefana, a potem jeszcze tylko dupne roleczki - haha :)

Pozdrawiam cieplutko.