piątek, 9 grudnia 2016

Zbombardowane dupne rolki :)

Witam,

dzisiaj pokażę moją pracę na zabawę u Danusi



Tematem bombardowania są dupne roleczki.



Z moich zmagań z tymi rolkami powstała skromna choineczka



A jak to było? Ano były rolki, które po zbombardowaniu zmieniły się w paseczki:



Paseczki przykleiłam klejem na gorąco do roleczki i otrzymałam taką choineczkę


Choineczkę pomalowałam od spodu na zielono, a od góry na złoto. Ale niestety nie bardzo się udało malowanie na złoto.



Dlatego choineczka po delikatnym ozdobieniu gwiazdkami została ośnieżona i w wersji ostatecznej wygląda tak:



Muszę przyznać, że długo nie miałam pomysłu na bombardowanie i już myślałam, że skończy się na zabawce dla kotów:


ale myślę, że od takiej pracy to nawet Stefan mógłby umrzeć ze śmiechu.

Teraz biegnę do Stefana z moim "drapaczkiem".

Pozdrawiam cieplutko i do następnego spotkania :))