niedziela, 18 grudnia 2016

Świąteczne karteczki

Witam,

dzisiaj kończę tegoroczną zabawę w karteczkowanie jaką prowadziła Ania.


W tym miesiącu można było sobie wybrać dowolny miesiąc z tego roku i zrobić karteczki według wytycznych tego miesiąca. Ja wybrałam listopad


I tak powstała karteczka z brokatem:


Karteczka wg mapki:



i karteczka z ptaszkami:



























No i oczywiście wszystkie trzy karteczki razem:


Jak widzicie, wszystkie karteczki na zbliżające się Święta, bo taka była potrzeba.

Dodatkowo powstała jeszcze jedna karteczka, już poza zabawą:


A tak prezentuje się cały mój tegoroczny dorobek kartkowy:


W tym roku powstało u mnie 20 karteczek na Boże Narodzenie i wszystkie jutro polecą do swoich nowych właścicieli.

Przy okazji chciałam wszystkim złożyć najcieplejsze życzenia:

zdrowych, spokojnych i rodzinnych 
Świąt Bożego Narodzenia


Jeszcze w tym roku przybędę z jedną moją pracą i wtedy będą kolejne życzenia:)

Do następnego napisania !