sobota, 22 kwietnia 2017

Na perłowo.

Witajcie,

Jak już się pewnie każdy zorientował dzisiaj będzie coś na zabawę w kolorki u Danusi.
W tym miesiącu króluje kolorek perłowy.



Zgodnie z wytycznymi mogą to być kolory

różne odcienie bieli, ecru czy delikatne kolorki kremowe.

Wszystkie kolorki beżowe i tzw kawa z mlekiem bardzo lubię i noszę chętnie.
Biżutków troszkę w tych kolorkach też by się u mnie znalazło.

A moja praca, to zwykłe pudełko po butach oklejone tapetą - haha :)

Kolorki tapety są jak najbardziej kremowe, dodałam też troszkę złota i perłowe ćwieki.
Do ozdoby użyłam także piękną koronkę którą dostałam od Danusi w prezencie (czym się już chwaliłam TU).
Na pudełku widać trzy różne rodzaje tapet - w kolorze złotym na boczkach pokrywki, w kolorze ecru na boczkach pudełka i z cudnym motywem kwiatowym na wierzchu. Niektóre kwiatki błyszczą się też na perłowo, chociaż na zdjęciu słabo to widać.
Pudełko stanowi opakowanie do prezentu imieninowego dla koleżanki z pracy.
No to już pokazuję co zmalowałam.

Tak wygląda całe pudło


A tak samo wieczko


Zdjęcia jak zwykle robione późną nocą, ale powtórki nie będzie, bo pudła już nie mam :)
Może Stefan się nie udławi i może uda mi się zmalować jeszcze coś innego, ale pudło i tak pokażę - haha :)

Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz