wtorek, 2 lipca 2019

Troszkę zaległości :)


Chyba czas najwyższy troszkę "odkurzyć" mojego bloga :)

Witam wszystkich i cieszę się, że jeszcze o mnie pamiętacie. Ja o Was też nie zapominam, chociaż nie zawsze się "wyrabiam", aby to bardziej okazać :)

Dzisiaj chciałam pokazać trochę zaległości, bo pomimo mojej nieobecności na blogu nie przestałam bawić się w rękodzieło.

Karteczki na różne okazje (uwaga, będzie dużo zdjęć):









teraz dwie jednakowe, ale nie identyczne dla dwóch Iwonek:







ta dla kolegi z pracy, któremu urodziła się córeczka :)





a ta trochę z wyprzedzeniem, ale została już przekazana właścicielce, ponieważ to studentka stomatologii, która właśnie skończyła studia i wróciła do domu, więc nie będę miała okazji się z nią spotkać

No i chyba na dzisiaj wystarczy, mam nadzieję, że przynajmniej niektórzy dotrwali do końca - haha :)

Pozdrawiam cieplutko :)

13 komentarzy:

  1. wysypały się śliczności

    OdpowiedzUsuń
  2. sama świetne kartki!
    fajnie ze wracasz Aniu i czekam na kolejne posty:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała różnorodność prac.:) Pozdrawiam Aniu i czekam na kolejne posty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dobrze, że pokazałaś te piękne karteczki, bo każda z nich zasługuje na swoją chwilę sławy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, wszystkie, podziwiam Cię Aniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Aniu, że wróciłaś na bloga i mam nadzieje że zostaniesz :-)
    Sporo prac powstało u Ciebie, świetne hafty i super karki zrobiłaś. Wpadł mi szczególnie oko haft ze słonikami ( możesz się podzielić wzorkiem ?).
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki stworzyłaś i jakie różnorodne :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Same wspaniałości! Piękne karteczki i widać, że mimo wszystko wena pozostaje i chęć do robienia również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są śliczne, a żabka jest mega fajnusia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i niesamowity wysyp karteczek, co jedna to piękniejsza. Bravo za talent.

    OdpowiedzUsuń