czwartek, 31 grudnia 2020

Nowego Roku !

 lepszego, zdrowego i na ile się da zabawnego :)

To oczywiście życzenia dla Wszystkich na nadchodzący

Nowy 2021 Rok !!!

Chciałam także bardzo podziękować za pamięć i cudne karteczki świąteczne jakie od Was otrzymałam:

od Ani Iwańskiej (wraz z pięknym prezentem, który pokazywałam TU):


od Lidki (Czarnej Damy)

(dopiero na zdjęciu zobaczyłam, że mam kocie włoski na kartce :) Chyba moim koteckom też się kartka spodobała)

od Basi


od Eluni


od Małgosi X


która w tym roku trafiła z kolorami na święta i jeszcze jakiś czas u mnie.

Jeszcze raz bardzo dziękuję, że o mnie pamiętacie.

A na deser poduszka jaką sobie zrobiłam z resztek włóczki i starej poduszki :)



trochę podobne obie strony :)

No i zaraz po świętach była u mnie koleżanka ze swoimi ślicznymi "pluszakami", znaczy koteczkami.



Prawda że piękne :)

Na dzisiaj tyle, reszta już w Nowym Roku !!!

5 komentarzy:

  1. Aniu dziękuję za życzenia. Ja Tobie życzę zdrówka przede wszystkim dla Ciebie i Twoich najbliższych oraz więcej czasu na Twoje małe przyjemności. Kartki dostałaś super i fajnie jak koleżanki blogowe pamiętały. Poduszeczka będzie pewnie dobrze służyć i o to chodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, życzę Ci samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku.
    Ale cudne koteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wszystkiego dobrego na ten nowy rok, niech będzie on pełen zdrowia, radości, niech będzie on po prostu lepszy. Kotki przecudne!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszeczka i pluszaczek cudne. Kartki i prezenty od dziewczyn piękne.
    Życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim normalności nie tylko w rozpoczętym niedawno Roku,
    Alina

    OdpowiedzUsuń