piątek, 18 grudnia 2020

Prezenty

 jakie dostałam.


jakiś czas temu zapisałam się na blogu Ani na rozdawajkę z okazji 7 urodzin bloga TUTAJ

No i spotkało mnie szczęście i zostałam wylosowana !!!!

W związku z tym przyszła do mnie paczucha:


Jak widać, nie tylko ja byłam ciekawa co jest w środku :)

Po rozpakowaniu zobaczyłam mnóstwo pięknych rzeczy.



Były tam wylosowane zakładka i świecznik


kupione na kiermaszu (TU) przecudnej urody bombki



oraz dodatkowo przydasie i słodkości


z karteczką świąteczną


Jeszcze raz Aniu bardzo Ci dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich,

życzę zdrówka

i do następnego razu :)

4 komentarze:

  1. Ania Anię pięknie obdarowała:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. mała prezencik, co?? tak nasza Ania nie lubi sie ograniczać;) samae cuda dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Aniu że wszystko dotarło w całości i jesteś zadowolona z przesyłki. Cieszę się, że los był dla Ciebie łaskawy :-)

    OdpowiedzUsuń