poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Drugie życie małych słoiczków

 Witam :)


Dzisiaj trochę słoiczków po jakimś pysznym deserku, 


które zostały ubrane i wypełnione.

Wyglądają trochę jak kwiatki, a miały służyć jako poduszka na szpilki albo igły.


Wykonane z resztek różnych nitek. Jedne bardziej wełniane inne bardziej bawełniane(te nitki).

W trakcie pracy zmieniłam zdanie i zamiast wypełniać słoiczki, zostawiłam puste miejsce na świeczkę :)










Powstały też dwa opakowania na plastikowe pojemniki, które mogą udawać doniczki.



Niektóre mają już swoich nowych właścicieli, a niektóre jeszcze czekają :)

I na dzisiaj tyle :)
Dziękuję, że tu zaglądacie i miłe słowo zostawiacie :)

Pozdrawiam cieplutko.

11 komentarzy:

  1. Każda jedna wersja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te deserki są pychota. Kupowałam ja kiedyś namiętnie dla tych słoiczków właśnie. Super je Aniu ubrałaś i przy okazji wykorzystałaś trochę starej włóczki !! Osobiście mi się te ubranka bardzo podobają, a pomysł z tą doniczką doskonały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jak byś chciała żeby razem z tytułem opublikowało się też pierwsze zdjęcie to w nowym blogerze nie można go tykać. Takie jak się wstawi takie ma pozostać.

      Usuń
  3. Aniu, świetnie wykorzystałaś te słoiczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystane słoiczki- igielnik wymiata;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. wersja igielnika podoba mmi sie chyba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na drugie życie dla słoiczków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recykling doskonały! Ja też lubię zdobić słoiczki.

    OdpowiedzUsuń