piątek, 2 kwietnia 2021

Kartki Wielkanocne

 Witam 

już właściwie świątecznie.

Dzisiaj kolejne karteczki jakie powstały na święta i już pojechały do nowych właścicieli.

Karteczki przygotowane na zabawę u Ani do kolejnych mapek


Jak widać króluje kolor zielony i dodatkowo ma być guzik :)




I jeszcze wszystkie razem


Niestety zdjęcie robione późną nocą i trochę kolory pozmieniane, ale zielony widać. guziczki mam nadzieję, że też są widoczne :)


A ponieważ to mój ostatni post przed świętami, to chciałam Wszystkim złożyć życzenia:


takie znalezione w internetach, ale pasujące do dzisiejszych czasów :)

Bądźcie zdrowi i smacznego jajka !

5 komentarzy:

  1. Aniu ale mnie zaskoczyłaś. Po pierwsze samymi kartkami, po drugie ich ilością a po trzecie szybkością z jaka zagościłaś w żabce. Moje gratulacje !! Kartki świetne i jak widać doskonale sobie poradziłaś ze wszystkimi wytycznymi.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale z Ciebie błyskawica. Piękne kartki zrobiłaś.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i wszelkiej pomyślności
    z okazji świąt wielkanocnych,
    wielu błogosławieństw od Zmartwychwstałego
    i wszystkiego, co najlepsze Piękne kartki i jak szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pomysłowe i zgodnie z wytycznymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia Aniu i obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń