wtorek, 31 sierpnia 2021

Karteczki na zabawę u Aneczki

 Kończy się kolejny miesiąc, czas więc przygotować karteczki do mapek na zabawę u Ani.


Do pierwszej mapki przygotowałam takie dwie karteczki:



Te kółka bez obrazka są seledynowe z błyszczącymi elementami, ale słabo to widać na zdjęciu.

A do drugiej mapki takie:



Tutaj też elementy seledynowe z tej samej tapety :)

I jeszcze wszystkie karteczki razem:


Ufff, zdążyłam :)

Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze do mnie zaglądają i dziękuję za każde pozostawione słówko :)

Pa ! Do następnego !

7 komentarzy:

  1. Fajne karteczki z kółkami bardziej podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Aniu, a już myślałam że sobie w tym miesiącu odpuściłaś karteczki na moją zabawę a tu takie zaskoczenie !! Miłe zaskoczenie bo kartki są super. Cieszę się że się zmierzyłaś z obiema mapkami!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suoer karteczki fajnie zinterpretowaaś mapki Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, karteczki są super, świetnie ta tapeta się prezentuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. Fajny pomysł na wykorzystanie tapety.

    OdpowiedzUsuń