niedziela, 22 lutego 2015

Lutowo-pomarańczowo

Witam wszystkich,

a szczególnie nowe obserwatorki :)
Mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić i zostaniecie na dłużej.

Dzisiaj pokażę co przygotowałam na kolejne kolorowe wyzwanie u Danusi.
W tym miesiącu króluje kolor pomarańczowy. Ja wybrałam wariant pomarańczowo-fioletowy.



Kolor pomarańczowy bardzo lubię, podoba mi się połączenie go z szarym (a szary to ostatnio mój ulubiony - haha). 
Nie mam ubrań w tym kolorze, ale parę dodatków typu korale i kolczyki to by się znalazło :)
Kolor pomarańczowy kojarzy mi się z ciepłym słoneczkiem i owocami pomarańczy.

Na wyzwanie przygotowałam serwetko-podkładki.
Ale same serwetki to wydawało mi się za mało, więc dorobiłam im opakowanie.
Razem wygląda to tak:

A takie są serwetki
I samo opakowanie na nie :)

Na następny miesiąc marzy mi się kolorek żółty, taki jak kurczaczki świąteczne - haha :)
A teraz lecę karmić Stefana, bo na pewno już zgłodniał :)

Ps. dodaję zdjęcie do kolażu dla Danusi. Niestety dzisiaj już pada i nie udało mi się uzyskać takich ujęć jak w słoneczku.



Pozdrawiam i buziole przesyłam.