niedziela, 22 lutego 2015

Lutowo-pomarańczowo

Witam wszystkich,

a szczególnie nowe obserwatorki :)
Mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić i zostaniecie na dłużej.

Dzisiaj pokażę co przygotowałam na kolejne kolorowe wyzwanie u Danusi.
W tym miesiącu króluje kolor pomarańczowy. Ja wybrałam wariant pomarańczowo-fioletowy.



Kolor pomarańczowy bardzo lubię, podoba mi się połączenie go z szarym (a szary to ostatnio mój ulubiony - haha). 
Nie mam ubrań w tym kolorze, ale parę dodatków typu korale i kolczyki to by się znalazło :)
Kolor pomarańczowy kojarzy mi się z ciepłym słoneczkiem i owocami pomarańczy.

Na wyzwanie przygotowałam serwetko-podkładki.
Ale same serwetki to wydawało mi się za mało, więc dorobiłam im opakowanie.
Razem wygląda to tak:

A takie są serwetki
I samo opakowanie na nie :)

Na następny miesiąc marzy mi się kolorek żółty, taki jak kurczaczki świąteczne - haha :)
A teraz lecę karmić Stefana, bo na pewno już zgłodniał :)

Ps. dodaję zdjęcie do kolażu dla Danusi. Niestety dzisiaj już pada i nie udało mi się uzyskać takich ujęć jak w słoneczku.



Pozdrawiam i buziole przesyłam.

60 komentarzy:

  1. Superowa praca Aniu. Ta torebeczka dla serwetek; jest pewność że będą zawsze na swoim miejscu..
    Pozdowionka.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i serwetki i torebka i świetnie im w tym kolorze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestawik, świetne podkładki i ciekawe opakowanie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki śliczne ale ta torebeczka jest po prostu super pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik jest śliczny, też miałam w planach podkładki nawet już wzorek znalazłam, ale plany się zmieniły i powstało coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same serwetki są urocze,ale to opakowanie,jest superowe.bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Aniu , że wydziergałas te podkładki . Zestaw z fioletem chyba ma najwieksze wzięcie. Fajnie wyglądaja te podkładeczki w opakowaniu. Baw sie dobrze , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serwetki a do tego w opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet bardzo pomysłowy . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komplecik i pomysł,żeby podkładki zawsze były na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł - torebka na podkładki, a do tego piękne wykonanie :)
    Ja swoje podkładki umieszczam w pudełeczku, ale o torebce tez kiedyś pomyślę
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Są urocze, a kuferek na nie to super pomysł. Nie będą się zapodziewały gdziekolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne podkładki, a do tego jeszcze w pasującym opakowaniu - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anula kapitalna ta torebeczka ,serwetki też superzaste.Szkoda ,że nie zrobiłaś wszystkiego razem na jednej fotce,bo teraz nie wiem co mam do kolażu pobrać .Jest jeszcze chwilka czasu ,daj znać co i jak lub dorzuć wspólną fotkę .
    Pozdróweczka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to piekne i slodkie ! Gratu;uje pomyslowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o! i prezent gotowy :-)
    fajniutki komplecik

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te podkładeczki a już w ogóle świetny pomysł miałaś Aniu na ten "stojaczek" dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) W pierwszej chwili am że to mała torebeczka (wystające podkładki wzięłam za rączki). Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe. Kuferek genialny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, zwłaszcza z tym opakowaniem na serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne serweteczki, a do tego jeszcze specjalny woreczek na nie. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i bardzo pomysłowe opakowanie :) Genialna praca. Podziwiam wszelkie dzieła robione na szydełku, bo akurat mnie ono nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne serwetki, a pomysł z opakowaniem rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne serwetki,a to ubranko dla nich jest zabójcze

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! co za komplecik uroczy. Jak ja lubię pomarańczowy kolor!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł - i na podkładki i na ubranko dla nich. :) Fajnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolorki nie moje, ale piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczne, a ta torebka boska ; ) super gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne serwetki a wraz z torebusią tworzą uroczy komplecik! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne podkładki i fajny pomysł z tym opakowaniem :) Jednak połączenie koloru pomarańczowego z fioletowym to jest strzał w dziesiątkę, ładnie się razem komponują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczynam trawić pomarańczowy a już w połączeniu z fioletem to chyba nawet polubię. Bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  32. również lubię połączenie z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny komplecik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Serwetki bajeczne. Jeszcze takich nie mam w swoim domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Komplecik idealny na prezencik:) Są urocze serweteczki w bardzo fajnym "opakowanku" :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne podkładeczki, a z tym "opakowaniem" to miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Opakowanie spokojnie może służyć jako kosmetyczka! Same serwetki też ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podoba mi się właśnie opakowanie, fajny pomysł na biżuterię a i serwetki się nie pogubia :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej podoba mi się właśnie opakowanie, fajny pomysł na biżuterię a i serwetki się nie pogubia :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. superowy pomysł, wyglądają uroczo

    OdpowiedzUsuń
  41. Superaśny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny komplecik a torebka to fajny pomysł, przynajmniej wszystkie są w jednym miejscu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajniusie podkładeczki, ale mnie zauroczyło ubranko dla nich:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podkładki są urocze! Świetny pomysł na tą torebeczkę. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne podkładki,i do tego mają swoją torebeczkę która też pięknie jest zrobiona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny pomysł na przechowanie podstawek:)
    piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zarówno podstawki jak i opakowanie do nich bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysł strasznie się mi podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne podkładki! :) i opakowanie jest bardzo dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączam do opinii innych: fajne podkładki a opakowanie ekstraklasa!

    OdpowiedzUsuń
  51. Uroczy pomysł! Nie dość że podkładki są świetne, to jeszcze mają piękne opakowanie! Taki komplet nadaje się się na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  52. W opakowaniu wygląda jak torebeczka z fantazyjnym uchwytem ;) Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zanim doczytałam, zobaczyłam torebeczkę :) A tu torebeczka z taka fajną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń