wtorek, 17 lutego 2015

Moje serce

dla Danusi - haha :)

Witam,

dzisiaj specjalnie na wyzwanie u Danusi moja wersja serduszka 3D w kolorze nie czerwonym :)

Na dobry początek banerek zabawy


A teraz trochę trochę tłumaczenia (także się).
Nie mam zdjęć etapów powstawania pracy, ani elementów składowych, ponieważ ostatnio "pracuję" późną nocą i nie bardzo mam jak zrobić zdjęcia (przynajmniej takie na których coś widać - haha).
Musicie uwierzyć mi na słowo, że zrobiłam wszystko sama.
A było to tak... narysowałam na kartce takie trochę krzywe serce i wycięłam - tak powstał mój szablon.
Od szablonu narysowałam takie serce na kartoniku, tekturce i płócienku. Płótno wyhaftowałam dwoma moimi ulubionymi kolorami - fioletowy i żółty. Wyhaftowanym płótnem owinęłam tekturkę i kartonik, a w środek dołożyłam trochę waty, aby moje serducho było bardziej 3D. Całość obszyłam warkoczem wykonanym z łańcuszka zrobionego z nitek, którymi wyszywałam.
Przygotowałam sobie jako tło czarną kartkę, którą nakleiłam na tekturkę, aby było sztywniej.
Przy pomocy pasty strukturalnej i szablonu kwiatowego na kartce zrobiłam wzorek, który pomalowałam szarą farbą. Z szarego papieru zrobiłam harmonijkę, a z niej wykonałam ramkę do mojego obrazu.
Na tak przygotowane tło przykleiłam moje serducho i tak powstało to:





Widać na zdjęciach, że robiłam sama, bo płótno trochę się marszczy, ale mojej walentynce się podoba, więc tak zostanie :)

Mam nadzieję, że żabka mnie przyjmie i Danusia też nie wyrzuci :)

Pozdrawiam serdecznie :)