niedziela, 15 lutego 2015

Zapomniane, obiecane

Witam serdecznie :)

W zeszłym roku obiecywałam, że pokażę niektóre prezenty jakie przygotowałam dla rodzinki.
Ale oczywiście było milion innych spraw i zapomniałam - haha :)

To już pokazuję kilka zdjęć zamotek jakie rozdałam w prezencie :




I dwie pary "łapek" do trzymania gorących garnków:



Przy okazji chciałam wszystkich zaprosić do Danusi na szybkie głosowanie :)
Wybieramy imię dla niebieskiej żabci - głosować można TUTAJ.
I jeszcze banerek zabawy


Witam też bardzo cieplutko nowe obserwatorki :) Zapraszam, rozgośćcie się wygodnie :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Fajne prezenciki wydziergałaś, obdarowani na pewno zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdolne rączki , super fajne prezenty przygotowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łapki do goracych naczyń są swietne,mnie się skojarzyły z płetwami,albo kaczymi łapkami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Aniu te Twoje dziergadełka. A ty łapki do garów mają świetny kształ pierwszy raz takie widzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetne te szydełkowe tworki,jeden nawet bardzo znajomy haha:)
    Łapki super,zawsze przydatne w kuchni .
    Pozdrawiam cieplutko Aniu i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty :-) Zamotki doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamotki są świetne, łapki też.

    OdpowiedzUsuń