sobota, 30 kwietnia 2016

Kartki przez cały rok - kwiecień

Witam,

dzisiaj moje karteczki na zabawę u Ani



Zgodnie z wytycznymi w tym miesiącu przygotowałam karteczkę na której jest zima, a właściwie dziewczynka ubrana na zimowo, bo pada śnieg


Kolejna karteczka zawiera kolorki żółty i zielony


I trzecia karteczka z kolorkami żółtym, zielonym i białym


I jeszcze trzy karteczki razem, chociaż nie jest to kolaż


Mam nadzieję, że spodobają się Ani i uzna, że spełniają wytyczne z tego miesiąca.

Pozdrawiam serdecznie :)

16 komentarzy:

  1. mi się bardzo podobają wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie kartki śliczne, ale ta z hafcikiem rewelacyjna. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne kartki,ale haftowana cudna,śliczna jest w zimowych klimatach,mimo,że za oknem coraz więcej wiosny i słoneczka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cieszę się że zdążyłaś do kwietniowej żabki. Karteczki zrobiłaś świetne , wszystkie mi się bardzo podobają.Zima jest moją faworytką. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że i w maju będzie mi dane podziwiać Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,a zimowy hafcik rewelacyjny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki. I super wygrnęłaś z wytycznych w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna karteczki :) Hafcik rewelacyjny! Czekam na kolejne śliczne karteczki, a tymczasem zapraszam do siebie www.szufladajustyny.blogspot.com
    U mnie coś dla Pary Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, piękności! A ta zimowa wprost porywa nastrojem mroźnego dnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu super są. Zauważyłam że u większości dziewczyn ta zimowa jest najładniejsza. U Ciebie tak samo, ta zimowa mnie najbardziej zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki, podobają mi się wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, ale ta z dziewczynką najbardziej mnie zachwyciła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń