sobota, 4 czerwca 2016

Podziękowanie.

Witajcie :)

Serdecznie witam nową obserwatorkę Elzbiete Jon , proszę rozgość się u mnie i baw się dobrze :)

A dzisiaj króciutko, chciałam pokazać moje skromniutkie prezenciki dla dwojga studentów stomatologii, którzy przez ostatnie 4 miesiące starali się zadbać o mój uśmiech i "posprzątać" w mojej "paszczy" - haha :)

Na ostatniej wizycie podarowałam im własnoręcznie zrobione torebeczki ze słodkościami, a dodatkowo dla mojej "osobistej prowadzącej" malutki upominek - bransoletka :)

Jeszcze przed zapakowaniem:

Zbliżenie na bransoletkę zrobioną z koralików TOHO 8o na szydełku

A tak już wyglądają obie torebeczki po zapakowaniu:

Zdjęcia oczywiście robione w biegu na 5 minut przed wyjściem na ostatnią wizytę - haha :)

Ale wiem, że "dzieciaki" zadowolone, a to chyba najwaźniejsze :)

Pozdrawiam i do zaś :)