czwartek, 28 lipca 2016

Karteczkowy lipiec

Witajcie :)

Chciałam bardzo podziękować za wszystkie życzenia, które otrzymałam w różnej formie.
Karteczkami pochwalę się następnym razem,

Witam też serdecznie nowe obserwatorki - mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić u mnie :)

A teraz karteczki jakie przygotowałam na zabawę u Ani - Karteczki przez cały rok



Jak widać na banerku wytyczne były interesujące.

No to po kolei:
- Boże Narodzenie - dzwonek


- Wielkanoc - bazie


- okolicznościowa - biedronka


- ślubna = 2 gołąbki


a to cała kartka:

Ślubna oczywiście zrobiona z wykorzystaniem tapety. W środku kieszonka na pieniążki:


a zamiast opakowania wystąpi zwykła koperta, tylko troszkę ozdobiona:


I jeszcze wszystkie karteczki razem


Troszkę przydługo wyszło, ale mam nadzieję, że nikt się nie znudził - haha :)

Pozdrawiam i biegnę do żabki u Ani :)

Ania przygotowała mi kolaż karteczek:


Bardzo dziękuję Aniu !
Wyświetlanie 41 AnnaT.jpg
Wyświetlanie 41 AnnaT.jpg