czwartek, 22 stycznia 2015

Niebiesko mi

W miesiącu styczniu w kolorowej zabawie u Danusi króluje kolor niebieski.


Nie przepadam za niebieskim... nie, to nie prawda. Lubię kolor niebieski.
No właśnie, kolor, ale nie niebieskie ściany, nie niebieskie ubrania (wyjątkiem są granaty) i nie niebieskie ozdoby (np. w kuchni).
Ale sam kolor jak najbardziej. Posiadam nawet biżuterię w tym kolorze, ale bardzo rzadko jej używam, bo nie bardzo mam do czego - haha :)

Długo się zastanawiałam co też mogę przygotować w tym kolorze na zabawę z artystkami-kolorystkami i w końcu wymyśliłam.
Zrobiłam naszyjnik-zamotkę:




Wykonana jest z podwójnej granatowej nitki i jednej białej. Ale żeby nie było za mało niebieskości ozdobiona jest granatowymi kwiatkami z małym białym wykończeniem.
Mama nadzieję, że spełnia "normy" zabawy i żabka mnie nie wypluje :)

Pozdrawiam :)

58 komentarzy:

  1. ojej- takiego jeszcze nie widziałam! Do białej tuniki....rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny zamotek, a te kwiatki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna zamotka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci Aniu,że pomysł na taki zamotko-naszyjnik jest bardzo fajny,co jest niezłą alternatywą dla tych co nie lubią cięższych kalibrowo naszyjników ,albo co mogą tylko metale szlachetne zakładać tak jak np. ja.
    Super kolorki włóczki dobrałaś ,ja jestem bardzo zadowolona z Twojej pracy .
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia super , że się wyrobiłaś i jestes z nami. Zamotek bardzo fajne wyszedł a juz te kwiatuszki to mi sie bardzo podobają.
    Miłej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, zawsze to coś innego- oryginalnego bo powiem Ci że jeszcze takiego nie widziałam. Na pewno ciekawie komponuje się z ubraniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i bardzo fajny pomysł na naszyjnik-zamotek:) Podobają mi się kwiatuszki, które dodają uroku.
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł przerobienia tradycyjnego zamotka na naszyjnik. Kwiaty przypominają mi goździki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na naszyjnik. Takiego jeszcze nie widziałam, ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zamotkowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatuszki to bardzo fajny pomysł do zamotki, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca oraz pomysł zamotkowego naszyjnika a wszystko tak równiutko i dokładnie wykonane . Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba twoja zamotka. I kolorystyka i wykonanie. I trochę mnie zazdrość pożera, bo moja zamotka gdzieś tam utkwiła w połowie etapu produkcji i nie chce się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest świetny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię i zamotki, i błękity, więc Twoja praca podoba mi się w 200% :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak wygląda na szyi, bo tak to super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł: ) super: )

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł na styczniowy kolorek, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i bardzo oryginalny. Kwiatki ekstra. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysł i super wykonanie ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała sznureczkowa biżuteria na szyję. Świetna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł i wykonanie, podobają mi się te kwiatki dodają uroku:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu!!!
    Jestem pod wrażeniem :)
    Sądziłam,że ujrzę coś innego ;P
    Piękna !!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy pomysł, naszyjnik wygląda uroczo! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny! Bardzo chętnie założyłabym go do czegoś jednokolorowego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamotka super i na pewno niebieska przynajmniej w 50%-tach :)
    Znalazła tu też wile innych ciekawych prac wykonanych różnymi technikami
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie :) podoba mi się Twój zamotek :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, chętnie bym taki nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalny naszyjnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna zamotka w super kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł i ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na taki naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawy efekt...
    tylko raz robiłam zamotkę ale nie wyszła tak oryginalna jak Twoja

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł:) Świetny naszyjnik z tego wyszedł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Oryginalna ozdoba,taka akurat na zimne dni;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobają takie zamotki,a Twoja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  37. Anusia! Naszyjnik jest świetny! Teraz panuje moda na tego typu biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiedziałam, że takie naszyjniki zamotkami się nazywa, Twój jest śliczny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawy pomysł na naszyjnik. Suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny naszyjnik i pomysłowy :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo oryginalny naszyjnik! Zamotka wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  42. naszyjnika w takim wydaniu jeszcze nie widziałam... :-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Super naszyjnik! Kwiatki dodają mu uroku i lekkości, jest dzięki nim bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń