poniedziałek, 26 stycznia 2015

Smerfastyczna wymianka

Witam wszystkich smerfastycznie :)

Kolejny miesiąc i kolejna wymianka kartkowa, bajkowa wymianka,  przygotowana przez Lidkę(Czarną Damę) z Misiowego Zakątka.
Tematem wymianki jak łatwo się domyślić były Smerfy.
Ja dostałam śliczną karteczkę od Majeczki 


Gwiazdeczki, które widać między smerfami są ruchome i przesypują się za szybką jak się karteczką rusza :)
Dziękuję Majeczko !

A sama przygotowałam taką marudę dla Marty Borowskiej



Jak ktoś chce zobaczyć wszystkie karteczki przygotowane na wymiankę to zapraszam do Lidki -TU.
Można tez głosować na trzy najładniejsze, 
szkoda, że tylko trzy, bo wszystkie są piękne, a każda inna :)

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Aniu też mam problem z głosowaniem bo wszystkie karteczki są cudne. Ja jeszcze nie otrzyamałam swojej z wymianki wiec cie nie chwalę :-)
    A Tobie oczywiście życze powodzenia w głosowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne super karteczki, ale fajnie niebiesko się teraz na naszych blogach zrobiło :) Jak ja się cieszę, że się ze mną bawicie. Buziaki gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie bardzo ładne:) gratuluję wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękne są wszystkie i jak tu wybrać te trzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh naprawdę trudny wybór. Wszytskie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wyminaka jest świetna :) super kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam kartki u Lidki, oglądam na poszczególnych blogach - wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną karteczkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń