niedziela, 10 stycznia 2016

Dziękuję Ci Lidziu

Witam,

dzisiaj chciałam się pochwalić jaką niespodziankę zrobiła mi Lidka(Czarna dama) .

W zeszłym roku brałam udział w:
Bajkowej wymiance kartkowej
  

Ponieważ wzięłam udział w 12 wymiankach, czyli nie opuściłam żadnego miesiąca, organizatorka zabawy (czyli Czarna dama) przygotowała i dla mnie prezencik.

W podsumowaniu całej zabawy nie zabrakło także prezentów dla tych "na pudle", czyli dla dziewczyn, które zajęły trzy pierwsze miejsca po podsumowaniu punktów z wszystkich miesięcy.
Jak ktoś chce obejrzeć wszystkie prezenty, to zapraszam do Lidki - TUTAJ.

A przy okazji chciałam się pochwalić, że załapałam się do pierwszej dziesiątki, zdobyłam 121 punktów i dokładnie 10 miejsce :)

A teraz pochwalę się prezentem. Zdjęcia nie najlepsze, ale niestety musiałam je robić przy lampie, a nie przy słoneczku i tak trochę się błyszczy.

Po otwarciu przesyłki moim oczom ukazał się tak ślicznie zapakowany prezencik:

Ale niestety przesyłka miała przyklejoną taką oto karteczkę

No to niestety obeszłam się smakiem, przesyłkę spakowałam i czekałam cierpliwie na pozwolenie otwarcia :)
No i doczekałam się !
I wtedy zobaczyłam to :

 Dostałam śliczny album na zdjęcia

 
Czekoladowego lizaka, którego zaraz "pożarło" mi dziecko :)


I oczywiście gratulacje , że byłam "taka dzielna" - haha :) z takim pięknym kwiatuszkiem




I to chyba już wszystko, no może jeszcze dodam, że w tym roku u Lidki bawimy się w wymiankę kartkową pod hasłem "Nietypowe święta" na którą serdecznie zapraszam - KLIK 

No i oczywiście najważniejsze - 

Bardzo Ci Lidziu dziękuję za super zabawę !!!


Pozdrawiam cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Aniu kochana, to ja Ci dziękuję że zawsze się ze mną bawisz i często wspierasz dobrym i miłym słowem. Buziaki gorące CI przesyłam.
    Acha, nie wszystkie dziewczyny wiedziały, że to okrągłe z myszką na kartce, to też czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidzia super nam niespodzianki zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratuluje wytrwałości i 10 miejsca. A prezencik od Lidzi świetny. Podziwiam ją za ilość prezentów jaką Wam rozdała. To niesamowita kobieta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję Ci 10 miejsca,też jest dobre bo jesteś w pierwszej dziesiątce.
    Ta Lidzia to dobra kobitka jest ,do tego przemiła i jaka bezinteresowna .
    Wspaniałay prezent dostałaś ,nic tylko się cieszyć .
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zabawa,wiem coś o tym..........

    OdpowiedzUsuń