czwartek, 28 stycznia 2016

Kolorek biały z beżowym

Witam,

dzisiaj przychodzę z moją pracą na zabawę w kolorki u Danusi



W tym miesiącu kolorem przewodnim jest biały, ale z dodatkiem szarego, lub beżu.
Ja wybrałam wariant drugi.

Kolor biały bardzo lubię i w ubraniach i w dodatkach, czy biżuterii.

Ucieszyłam się, że teraz będę mogła skończyć moją rozpoczętą białą pracę, bo postanowiłam w tym roku skończyć większość moich UFO-ków, ale niestety. Danusia wprowadziła utrudnienie i kolorek nie może być tylko biały(a taka była moja rozpoczęta praca), ale musi się łączyć z innym wybranym.
Dlatego musiałam zmienić plany i przygotowałam kartkę-kopertówkę.
Oczywiście, jak zwykle skorzystałam z tapety, która na beżowym tle ma wytłaczany biały wzorek.
Mieliśmy się inspirować kokosem, a ten wzorek wygląda jak usypany z wiórków kokosowych - haha.

Już nie przedłużam, tylko pokazuję ślubną karteczkę.


A teraz już tylko chyc do Stefana i czekam na werdykt szefowej :)

Pozdrawiam cieplutko :)