czwartek, 28 stycznia 2016

Kolorek biały z beżowym

Witam,

dzisiaj przychodzę z moją pracą na zabawę w kolorki u Danusi



W tym miesiącu kolorem przewodnim jest biały, ale z dodatkiem szarego, lub beżu.
Ja wybrałam wariant drugi.

Kolor biały bardzo lubię i w ubraniach i w dodatkach, czy biżuterii.

Ucieszyłam się, że teraz będę mogła skończyć moją rozpoczętą białą pracę, bo postanowiłam w tym roku skończyć większość moich UFO-ków, ale niestety. Danusia wprowadziła utrudnienie i kolorek nie może być tylko biały(a taka była moja rozpoczęta praca), ale musi się łączyć z innym wybranym.
Dlatego musiałam zmienić plany i przygotowałam kartkę-kopertówkę.
Oczywiście, jak zwykle skorzystałam z tapety, która na beżowym tle ma wytłaczany biały wzorek.
Mieliśmy się inspirować kokosem, a ten wzorek wygląda jak usypany z wiórków kokosowych - haha.

Już nie przedłużam, tylko pokazuję ślubną karteczkę.


A teraz już tylko chyc do Stefana i czekam na werdykt szefowej :)

Pozdrawiam cieplutko :)

27 komentarzy:

  1. Aniu przepiękna jest ta karteczka , a te podpalane różyczki wyglądają genialnie. Fajne masz te tapety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, trochę przypomina mi stare zdjęcia ślubne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo fajny a tapety widzę, że jesteś ich zagorzałą zwolenniczką. Karteczka super Aniu, a tak się bałaś że nie zdążysz ze swoją pracą.)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kartka i świetny pomysł na wykorzystanie resztek tapet, które zostają po remoncie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kartka jest przepiękna!
    jest za razem delikatna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka jaka elegancka super ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jesteś pomysłowa i chyba ściagnę ten pomysł:) Tapeta świetnie wygląda i karteczka wyszła bardzo ciekawie i elegancko. Całość dopełniają różyczki w stylu vintage. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu śliczności, w tych kolorach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kartkę:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła,w życiu bym nie pomyślała,że użyłaś tapety,jest bardzo subtelna i "starociowa"

    OdpowiedzUsuń
  12. Subtelna i delikatna praca Aniu, bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu pięknie ,delikatnie i tylko pytam się czemu ja nie mam tapet w domu?A przecież można je tak fajnie wykorzystywać na kartkach.Chyba zacznę zwracać większą uwagę na tapety ,takie np. z metra,bo tyle jest cudownych wzorów w sklepach ,że głowa mała.
    Buziaki i pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna i dostojna karteczka, świetny pomysł na wykorzystanie tapety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje pomysłu! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancka praca, pięknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jak w sepi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna karteczka, zaciekawił mnie materiał, gdzie kupiłaś taki śliczny papier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kopertówka w stylu vintage:), tapetowy paper ma ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczka pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń