niedziela, 31 stycznia 2016

Trzy kartki

Witam,

jak to ostatnio u mnie w zwyczaju, wszystko robię na ostatnią chwilę - haha.

Dzisiaj przybywam z karteczkami na zabawę u Ani - Robimy wspólnie kartki przez cały rok

W styczniu dodatkowe wytyczne do kartek , to:


A tak wyglądają moje karteczki przygotowane w tym miesiącu:




Ubolewam nad tym, że jeszcze nie umiem robić kolażu, obiecuję, że się nauczę :)

Znalazłam coś pomocnego w necie (http://fotonea.com/)i oto co mi wyszło.
To oczywiście miał być kolaż :)


Nie jestem zachwycona, ale może Ania zrobi coś ładniejszego z moich karteczek - haha :)

Pozdrawiam cieplutko.

18 komentarzy:

  1. Aniu, fajnie że zdążyłaś, karteczki bardzo faje i an pewno przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu strasznie się ciesze , że zdążyłaś ze styczniowymi karteczkami i że masz ochotę na wspólne kartkowanie u mnie . Myślę, że fajnie mieć zapas karteczek,nigdy nie wiadomo kiedy sie przyda.
    Towje karteczki bardzo fajne szczególnie ta z jajeczkami mi się podoba , taka wesolutka.
    Kolaż nie jest zły więc zostawiam . A wraz z wytycznym na luty będzie link do kursiku z kolażami . Będzie okazje czegoś nowego sie nauczyć. Myślę , że z pożytkiem dla Wszystkich
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki przygotowałaś Aniu na wyzwannie do Ani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki Aniu! Bardzo mi się podoba haftowana choineczka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczki, bardzo mi się podoba ta z choinką

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne,ale choinka wychodzi na prowadzenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Aniu. Jak na ostatnią chwilę, to super te karteczki Ci wyszły. Dla mnie najfajniejsza to ta ostatnia z wózeczkiem, ale pozostałym też niczego nie brakuje. Wszystkie są świetne.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja wiedziałam ,że dasz radę i zdążysz ze swoimi karteczkami ,które wyszły świetnie .Mnie ta choinka krzyżykowa wpadła w oko,jest prosta a zarazem jaka fajowa.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, mnie też ta z choinką przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne ,jajeczkowa naj,naj ...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. a właśnie że z wózeczkiem naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, zwłaszcza ta dzidziusiowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, a kolażu to się "ciepiasz" .

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam się na kolażach, ale karteczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na moim podjum nr choinka, nr 2 wózeczek, nr 3 jajeczka :-) Wszystkie urocze i bije od nich ciepełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleganckie i oryginalne karteczki , szczególnie ta dziecinna mi się podoba - super :)

    OdpowiedzUsuń