niedziela, 17 stycznia 2016

Złapałam licznik !!!

Witam,

po raz pierwszy udało mi się złapać licznik.
Już samo to przyniosło mi wielką radość.



Dodatkowym szczęściem było to, że ten licznik złapałam u ...


A teraz jestem po prostu przeszczęśliwa, bo otrzymałam prezencik od Kasi :)

Zakładkę, breloczek i słodkości:



Na breloczku jest literka A, czyli ja - haha :)

Bardzo dziękuję !!!

Przy okazji chciałam się pochwalić jak udało mi się zapleść warkocz dobierany.
Warkocz jest na głowie mojego dziecka, które wczoraj miało studniówkę i dla odmiany od codziennej kitki "zażyczył" sobie warkocza.
Tak wyglądał od góry (chyba słabo go oświetliłam)

A tak od tyłu


No teraz na zdjęciu widzę, że nie mam się czym chwalić, bo troszkę jakby krzywo wyszło.

Ale dziecko zadowolone, a to najważniejsze.
A w garniturze wyglądał tak:


A ta niezbyt zadowolona mina do z okazji robienia zdjęcia, a nie studniówki - haha.
Wrócił do domu zadowolony :)


Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. super gratulacje złapania licznika moja siostrzenica w sobotę ma studniówke i ech teraz jest szaleństwo szukania latania po sklepach za sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluje wygranej i fajnego prezencika .
    a z tym warkoczem to zdurniałam Myślałm , że się dorobiłaś dorosłej córki. Podziwiam , że Twój syn zgodził się na fotke publikowana na blogu .
    Heheh mój w jego wieku miał burze loków do ramion i nie było siły żeby sobie dał je obciąć . Na studniówke szedł z kucykiem
    Ech ta młodzież.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Aniu za złapanie licznika. Prezent od Kasi wspaniały.
      Synek z tym warkoczem wygląda super, udało Ci się go /warkocz/ upleść tak, jakbyś robiła to od lat.

      Usuń
  3. No brawo Aniu fajny Ci wyszedł ten dobierany warkocz :) A syn jaki elegant :)
    No i gratuluję złapania licznika, piękne prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję złapania licznika, super prezentów i wspaniałego syna z super warkoczem

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulka gratki wygranej a synowy warkocz hahaha,aż mnie zatkało,bo w pierwszej chwili myślałam że to damska głowa z tyłu ,ale pięknie Ci wyszło.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń